Mājas lapa | 1C:Tirdzniecības uzņēmums | Programmas apkalpošana 

   izdrukāt

Kāpēc nepieciešama ...
Jūsu priekšrocības
Jaunumi un notikumi
Pasūtiet programmas demonstrāciju!
Grāmatvedība
Tirdzniecība
Plānošana
Nodrošinājums
Programmas apkalpošana
Kāpēc nepieciešama programmas apkalpošana?
Ko Jūs saņemat?
Kontakti

NEOSTORE.LV

1C:Lielveikals !!!


Jaunajā programmnodrošinājumā ir ieviesti vairāki papildus moduļi, kas saistīti ar uzskaites īpatnībām tieši pašapkalpošanās veikalos.

Kopā ar datu bāzes serveru programmnodrošinājumu MS SQL mūsu risinājums garantē stabilu un drošu darbu uzņēmumiem ar lielu pirmdokumentu apjomu.

Lasiet vēl   

Ko Jūs saņemat?

Atjaunošana (Bāzes)

  • Ziņošana par programmas jauno relīžu un konfigurāciju izdošanu
  • Jauno programmu piegāde
  • Programmu uzstādīšana Jūsu datoros un konsultācijas vienas stundas laikā
  • Konsultācijas darbam ar komplekso programmu "1C:Uzņēmums"

Komplekss (Standarta, Paplašināts un Profesionālais)

  • Ziņošana par programmas jauno relīžu un konfigurāciju izdošanu
  • Konsultācijas darbam ar komplekso programmu "1C:Uzņēmums"
  • Regulāra profilakses darbu veikšana (informācijas ievades pareizības pārbaude, datu bāzes rezerves kopiju veidošana)
  • Jauno programmu piegāde un uzstādīšana
  • Bezmaksas telefona konsultācijas "karstās līnijas" darba laikā — darba dienās no 11:00 līdz 18:00
  • Iepazīstināšana ar jauno pārdošanā esošo literatūru
  • Komplektā piegādāto tipveida formu un atskaišu rediģēšana, modifikācija un pielāgošana jūsu vajadzībām
  • Programmas produkta tipveida konfigurācijas modifikācija ņemot vērā Jūsu uzņēmuma darba specifiku.

Mēs garantējam speciālista ierašanos pēc pieteikuma saņemšanas, līgumā atrunātajā laika sprīdī. Darbu apjoms tiek noteikts pēc apkalpošanas tarifu plānā. Atkarībā no tarifu plāna Jums tiek garantēts noteikts speciālista izsaukumu un darba stundu minimums reglamentēto un profilakses darbu izpildei. Pēc šo darbu izpildes mēs papildus varam piedāvāt Jums sekojošos pakalpojumus:

  • Lietotāja interfeisu izmainīšanu
  • Dokumentu un atskaišu sistēmas lietošanas tiesību noregulēšana
  • Dokumentu drukas formu izmainīšana

Pakalpojumu izcenojumi:

Nosaukums Stundu skaits Darbu līgumcena Darbu vērtība virs līguma Izbraukumu skaits Speciālista reģistrēšana Darbu izpildes laiks (dienās) Cena, LVL
Bāzes 1 18 Ls 23 Ls 1 - 2 23
Standarta 4 15 Ls 20 Ls 2 + 2 70
Paplašinātais 10 12 Ls 16 Ls 4 + 1 140
Profesionālais 40 9 Ls 12 Ls 8 + 1 399
Papildus:
Līgumā atrunātie speciālista izsaukumi 5 Ls
Līgumā neatrunātie speciālista izsaukumi 10 Ls

Tarifu plāns — pakalpojumi, kurus izpilda mūsu speciālists, komplekta nosaukums.
Vērtība — fiksētās abonenta maksas apjoms par apkalpošanu.
Stundu skaits — mūsu speciālista darba laiks, kas tiek iekļauts ik mēneša abonenta maksā.
Darbu vērtība pēc līguma — līgumā atrunātā darba laika vienas stundas vērtība.
Darbu vērtība — mūsu speciālista vienas darba stundas cena, pārsniedzot ik mēneša tarifu plānā atrunātā darba laika stundu limitu.
Izbraukumu skaits — mūsu speciālistu minimālais apmeklējumu skaits Jūsu organizācijā
Darbu izpildes laiks — laiks pēc izsaukuma saņemšanas, kurā mūsu speciālists uzsāks darbus problēmas likvidēšanā.

1C:TOP-100
Top.LV
Avantime SIA